Ćwiczenia na proste plecy z gumą

Pobierz

Rozciąganie grzbietu.. Utrzymaj przez chwilę szczytowe napięcie mięśni pośladkowych i wróć do pozycji początkowej.. 1) Stań naprzeciw miejsca zaczepienia gumy.. Usiądź na podłodze z wyprostowanymi nogami i przyklej pięty do podłogi.. Kolejno przełóż gumę przez stopę, trzymając ją mocno w dłoniach.. Co ważne pomiędzy udem, a łydką musi być kąt prosty!. Nie zapominając o prostych plecach i utrzymując ręce blisko .Do tego ćwiczenia z gumami również potrzebujesz 2 przyrządów typu mini band - jeden z nich umieszczasz na kostkach, a drugi na udach (nieco ponad poziomem kolan).. Pokażemy Ci, jak to zrobić!. Ciężar ciała przenieś na lewą nogę i lekko ugnij ją w kolanie.. 3) Złap oburącz za gumę do ćwiczeń, tak aby kciuki wskazywały kierunek na wprost.. W pozycji stojącej, z wyprostowanymi plecami, należy naciągnąć gumę między dłońmi.. Hantle i maszyny możesz zastąpić gumami oporowymi.. Wykonujesz to ćwiczenie kilkukrotnie, po każdym powtórzeniu rozluźniasz się, a dopiero potem wracasz do pozycji wyjściowej.. Chwyć taśmę oburącz, zachowując rozchylone ramiona oraz skierowane ku sobie dłonie.4 days agoDec 9, 2021Apr 1, 2021Ciekawym wzmacniającym ćwiczeniem na plecy jest skłon z gumą.. Z wydechem podnieś prawą nogę (ruchem podobnym do wahadła) i naciągnij gumę.Aug 16, 2021Face pull z gumą.. Trzymając wyprostowane ręce w górze, należy zrobić skłon w przód, wzrok utrzymując na wprost, aby nie zaokrąglić pleców..

UdostępnijPlecy proste, naturalnie wygięte.

Unieś jedną nogę do góry tak, aby stopa znalazła się powyżej linii głowy.. Ponadto doskonale rozciąga dolne partie pleców.. - m. czworoboczny.. Ćwiczenia z gumą na plecy Wiosłowanie siedząc.Aug 27, 2020Oct 22, 2020Drugim ćwiczeniem z gumą fitnessową jest przysiad plié.. Kładziemy się na boku.. Stój prosto, nogi na szerokość bioder.. Ręce zakładamy na kark, w trakcie ściągania łopatek lekko odchylamy łokcie do tyłu.. 4) Unieś ramiona przed siebie, łokcie są skierowane na zewnątrz.. Jest ono zalecane również jako ćwiczenie rozluźniające po wykonaniu serii brzuszków.. Poniższe ćwiczenie jest jednym z najpopularniejszych ćwiczeń rozciągających plecy i mięśnie wokół kręgosłupa.. W pozycji siedzącej szczególnie poleca się ćwiczenia na kręgosłup, takie jak: Wiosłowanie na siedząco - w tym celu lekko rozstaw nogi, umieszczając taśmę pod stopami.. Polega ono na odwodzeniu w stawie biodrowym, o którym bardzo często zapomina się w treningu.- NIVEA 18 ćwiczeń z gumą, które wykonasz sama w domu Treningi w domu są takie wygodne!. Wykonaj od 10 do 15 powtórzeń na każdą nogę w 3 seriach.. Lekko naciągamy gumę i od tego momentu odwodzimy kolano.. Teraz zegnij nogi w kolanach, pochyl się delikatnie do przodu zachowując proste plecy i odpowiednie napięcie gum.4 days agoZakładamy gumę powyżej linii kolan..

2) Stopy ustaw w lekkim rozkroku, plecy proste.

Po pięciu powtórzeniach zmieniamy.Gumę, którą miałaś na wysokości kolan ściągnij na wysokość kostek.. Miniband side walk Jest to bardzo proste ćwiczenie, które angażuje przede wszystkim mięsień pośladkowy średni.. A więc zaczynamy!. Rozpoczynając ćwiczenie, należy stanąć w dużym rozkroku i skierować palce stóp na zewnątrz.. Jul 19, 2021Poniżej przedstawiam kilka prostych ćwiczeń z gumą na pośladki.. Uklęknij na macie lub materacu.. Zginamy nogi w kolanach pod kątem prostym.. Ręce powinny być wyprostowane na wysokości klatki piersiowej oraz rozstawione szerzej niż na szerokość barków.Ćwiczenia z gumą na siedząco Gumę można zastosować na wiele, różnych sposobów.. Wystarczy wskoczyć w wygodny strój, rozłożyć matę i można zaczynać.. Jeśli chodzi o ćwiczenia na plecy z użyciem gum, to nie ma lepszego, jak tzw. wiosłowanie..


wave

Komentarze

Brak komentarzy.
Regulamin | Kontakt